Medieval Helpdesk

Hilarisch videoclipje! Moet je zien…

6 reacties

Opgeslagen onder Humor

6 Reacties op “Medieval Helpdesk

  1. smiling cobra

    Bijzonder leerrijk. Ik worstelde met hetzelfde probleem en stond op het punt om zelf ook de hulp van een helpdesk in te roepen, maar dat hoeft nu niet meer. 😉

  2. Ik vind het een superclip…maar ik had die graag anders op mijn blog gekregen – je weet wel wat ik bedoel, foto met een pijltje erop en klikken maar! Alleen weet ik niet hoe dat moet…ik ben een DIY en ik moet nog een en ander uitvissen hier op WordPress! Goede raad of hulp is steeds welkom! 🙂

  3. smiling cobra

    Ik vind nergens je e-mailadres. Als je me even een mail stuurt, zal ik je met plezier verder helpen.

  4. smiling cobra

    De uitleg is in feite kort genoeg om die even hier te geven:

    Op de plaats waar je de video op je blog wilt zien verschijnen, dien je gewoon de URL van de video te laten voorafgaan door:
    youtube=
    en het geheel dan tussen vierkante haken [] te plaatsen.

    In jouw geval moet je dus dit op je blog plaatsen:

    en de video zal automatisch verschijnen als je je blog publiceert.

    Als het echter geen youtube video betreft, maar een google video bijvoorbeeld, moet je de woorden youtube gewoon door googlevideo vervangen.

    Als er nog meer dingen zijn waar je hulp bij nodig hebt, mag je gerust een mail sturen.

  5. Kaat

    Leuk filmpje, zeer mooie blog! Doe zo verder! Vanwege een fan van het eerste uur!

  6. Haha Kaat….jij hebt mij goed te pakken! Mijn bloedeigen dochter… 😉
    Bedankt voor het schouderklopje!

Geef een reactie

