Papa (Stef Bos) – Jelle Cleymans

11 reacties

Opgeslagen onder Leven, Muziek, Varia

11 Reacties op “Papa (Stef Bos) – Jelle Cleymans

  1. Menck

    Prachtnummer, zeker in de uitvoering van Stef Bos. De heer Cleymans kan ik dan weer niet zo goed hebben.

  2. @Menck
    Ik verkies ook de uitvoering van Stef Bos, maar die was niet beschikbaar…ben ik maar gegaan voor ‘second best’! In de eerste plaats was het mij te doen om de tekst -die prachtig is…
    Maar de vertolking van Bos klinkt beter, dat staat vast! šŸ™‚

  3. Alhoewel, het doet me toch ook iets dat de echte vader zo nabij is.

  4. @Artemis
    Daar heb je inderdaad een punt….Jonge gasten die zich niet te beroerd voelen om op te treden met hun vader! Chapeau šŸ™‚
    En het resultaat mag er zijn!

  5. Het is en blijft een prachtig nummer waar ik stil van word.

  6. cursiefhuigje

    bij het horen van dit lied besef ik weer eens hoezeer ik papa mis.

  7. @buddha
    Daar word je inderdaad stil van, keer op keer.

    @cursiefhuigje
    Dat gevoel kan ik me alsnog niet inbeelden want mijn beide ouders leven nog en zijn nu halfweg 80 – maar ik mag er niet aan denken!

  8. cedric

    geweldig gezongen goed gedaan

  9. eline

    mooi liedje echt geweldig

  10. jelle prachtige gast echt ge kunt gewweldig zinge en die lied is ook super mooi als gij da zingt! aub. mail mij x email adres ? jelle, plies! =D

  11. Gerry

    Het blijft een mooi nummer,natuurlijk het best uitgevoerd door de originele artiest,maar het doel is om mensen positief te raken en als dit zo lukt is het ook goed en Jelle,wat is er mooier dan muziek maken samen met je papa

Geef een reactie

