De ‘blues’ van Hortense

74-20070613-d73906.jpg

7 reacties

Opgeslagen onder Actueel, Flora, Varia

7 Reacties op “De ‘blues’ van Hortense

  1. Kaat

    Ik was ervan overtuigd dat het blauwe “hortensen” gingen zijn in mijn tuin, maar de natuur heeft er anders over beslist, ze zijn mooi wit. Prachtige bloemen!

  2. @Kaat
    Ik heb thuis roze en blauwe staan. En verloren tussen ander struikgewas heb ik ook een witte hortensia ontdekt!
    Inderdaad, prachtige bloemen… Tot zondag? šŸ˜‰

  3. Het zijn prachtige bloemen. Mijn schoonouders hebben er ook een hele boel van staan.

  4. Bij mij worden die altijd wit of roze, ik krijg ze niet blauw…

  5. @sandrissimo
    ik heb meer blauwe dan roze en daarbij nog een kleine witte struik! Blijkbaar heeft dat iets te maken met de zuurtegraad van de grond. Bovenstaande foto is niet van mij maar van een vriendin die zo vriendelijk was mij die foto te bezorgen om op mijn blog te zetten. Kaat hierboven, mijn dochter, heeft ook geen blauwe hortensias, enkel witte!Het schijnt dat blauwe korrels zouden helpen- van horen zeggen!
    @buddha
    Inderdaad, prachtige bloemen, een degelijke ouderwetse struik die weer in de lift zit!
    In NormandiĆ« staan die struiken in elke voortuin – je kan er niet naast kijken…

  6. @Cursief Huigje
    Tx šŸ™‚

Geef een reactie

