Leesvoer

Neen, ik moest vrijdagnacht niet in meterslange rijen aanschuiven voor een Engelstalig exemplaar van het laatste Harry Potterboek! Niet dat ik iets tegen Harry Potter heb – enkele jaren terug heb ik uit nieuwsgierigheid het eerste deel uit de reeks gelezen, in het Engels, wat ik héél onderhoudend vond maar daar bleef het ook bij en dat volstond ook!

Neen, ik moest niet aanschuiven – omdat ik eenvoudig weg geen last heb van abibliofobie!
Een raadseltje – als je dat wilt, ja! Uit het Engelse ‘abibliophobia afgeleid 🙄
Ik geef er verder geen uitleg bij…
Mijn bibliotheek puilt uit – ik zal nooit lang genoeg leven om alles te lezen wat ik in huis heb!
Rarara…

2 reacties

Opgeslagen onder Actueel, Leven, Taal, Varia

2 Reacties op “Leesvoer

  1. Menck

    Angst om zonder leesvoer te vallen, heb ik evenmin. Er staat voldoende (vooralsnog ongelezen) leesvoer op de planken om van een minibib te kunnen spreken.
    Potter zegt me echter hoegenaamd niks. De hype errond aanschouw ik met verwondering.

  2. @Menck
    Idem dito hier…en één Potter gelezen allemaal gelezen!
    Binnenkort post ik eens een lijstje van wat moois ik het laatste jaar gelezen heb

Geef een reactie

