Terug uit Carcassonne

lab_final.jpg
‘History is written by the victorious, the liars, the strongest, the most determinded. Truth is found most often in the silence, in the quiet places.’
Uit: Labyrinth – Kate Mosse

Ik ben helemaal en definitief terug uit het Carcassonne (Languedoc) anno 1209. Ik heb een geweldig en spannend avontuur beleefd!
Nu sta ik weer met beide voeten stevig op de grond alhoewel de ‘jetlag’ mij nog wat parten speelt!
Mij rest tijdens het weekend kilo’s boontjes in te vriezen. Mijn Spaanse les voor volgende week dinsdag voor te bereiden. Ik moet nog boodschappen doen. Zou zondagmorgenvroeg willen gaan zwemmen en ’s namiddags vieren we de 4de verjaardag van kleinzoon Mathijs, die dan ’s avonds met ons meekomt en 2 daagjes blijft logeren!
Van horen zeggen zal de zon (hoogstwaarschijnlijk!) van de partij zijn en daar gaan we van genieten – terwijl het kan!
En dat wens ik jullie allemaal – een zonnig en ontspannend weekend!
Tot maandag! šŸ˜‰

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Boeken, Engelstalige literatuur, Geschiedenis, Vrouwen

Geef een reactie

