Update

Ik blog nog niet zo héél lang – sedert 11 maart 2007 – en vandaag heeft mijn bescheiden blogje de kaap van 10.000 bezoekers overschreden. Ik sta er versteld van want dat had ik nooit kunnen vermoeden. Ik schrijf weinig eigen teksten – mijn bedoeling was aanvankelijk een soortement literair blog omdat ik nogal veel lees en ik eveneens van citaten houd. Ik vond dat een goed uitgangspunt.
Daarbij kwamen daar allengs taaltips en het wekelijkse ‘Woord van de week’ bij wat goed in de smaak valt. Ook poëzie en niet altijd van het gemakkelijkste genre krijgt veel bekijks. Af en toe een kort verhaal met een moraal, een limerick en een muziekweetje kreeg zijn stekje, evenals een beeldend kunstenaar met of zonder citaat.

Kortom…voor elk wat wils en in meerdere talen. Wat ik vroeger in een dagboek of een map kwijt kon kunnen jullie nu lezen op mijn blog. Dat geeft enigszins een beeld van de persoon achter de blog… Maar jullie lezers – de trouwe en de toevallige – sporen mij aan om verder te gaan op de ingeslagen weg. Waar en hoe die weg eindigt weet ik niet… het leven kan soms rare wendingen nemen!
Aan allen dank voor de bezoekjes en de reacties…en het mogen er nog meer zijn!

Gisteren heb ik een extraatje toegevoegd in de zijbalk van mijn blog. De liefhebbers van logische spelletjes kunnen er hun hart ophalen aan een Sudoku. Je kan online spelen, een sudoku uitprinten, de moeilijkheidsgraad instellen…probeer het eens uit!
Veel plezier ermee…prettig weekend en tot maandag! 😉

‘We leven allen onder dezelfde hemel, maar we hebben niet allen dezelfde horizon.’
‘Wir leben alle unter dem gleichen Himmel, aber wir haben nicht alle den gleichen Horizont.’
-Konrad Adenauer
Duits politicus (1876-1967)

12 reacties

Opgeslagen onder Actueel, Varia

12 Reacties op “Update

  1. Ook ik blog ook nog niet zo lang daarom heeft het eventjes geduurd voor ik je gevonden had. Nu ben je een dagelijkse stek die ik wil bezoeken omdat je stukjes altijd anders en verassend zijn. Goe bezig ! Doe zo verder aub.
    Proficiat !

  2. @micheleeuw
    Dankjewel…je steekt me een hart onder de riem! Ik heb niet zo veel vaste lezers maar ze zijn wel héél trouw 😉
    Verder toevallige bezoekers op zoek naar een zinvolle tekst, gedicht of citaat, die hopelijk af en toe eens om het hoekje komen kijken!
    Wij doen ons best…

  3. Een welverdiende proficiat Annemie!

  4. Ik lees je stukje wat laattijdig, want tijdens de vakantie zeer computer-inactief geweest…
    Gefeliciteerd!!!

    Ann

  5. Annemie blogt, en ze doet dat goed. Ik kom dagelijks langs.

  6. @buddha
    Bedankt!

    @annetanne
    Het stukje stond er nog maar een paar dagen! Het is nooit te laat 🙂

    @Menkc
    Bedankt Menck, Annemie is blij en zal verder haar best doen 😉

  7. Elke dag een nieuw tekstje dat verrast en ontroerd.
    Soms is het moeilijk om er een goeie comment bij te maken.
    Daarom laat ik ze dikwijls liever zo staan.
    Doe zo verder Annemie.

  8. @sandrissimo
    Zoals ik reeds schreef – nooit te laat! 🙂

    @Luc
    Ik vind commentaar geven ook niet altijd makkelijk! Bedankt Luc 😉

  9. willy en annemie

    proficiat, ik kijk en lees af en toe, maar het is altijd de moeite waard, zo kennen we jou

    groetjes

  10. @willy & annemie
    Bedankt voor de aanmoedigingen! Hasta pronto…!

  11. willy en annemie

    os gustan mucho tu web

Geef een reactie

