Ergernis

Grrr… deze voormiddag had ik geen telefoonverbinding – wat er mis was weet ik nog altijd niet. Het was niet aangekondigd, dus zal het wel een (langdurig!) defect geweest zijn.
Op zich is dat alles geen drama ware het niet dat ik dringend mijn ouders en dochter moest contacteren. Afspraken moesten gemaakt worden ivm met huwelijksfeest vanavond van een nichtje en wij zijn taxi (voor mijn bejaarde ouders).
Mijn echtgenoot heeft een GSM, een afdankertje van een van de kinderen, maar echtgenoot was weg naar Kortrijk – op zoek naar een boek voor mij in de stadsbibliotheek. Maar echtgenoot heeft er een voormiddagje van gemaakt en kwam pas tegen 12u thuis. Ondertussen had ik mij doodgeërgerd en ging mijn bloeddruk in stijgende lijn omhoog (jongens, wat een uitdrukking, stijgende lijn omlaag kan natuurlijk niet!). Je ziet het – ik heb het nog altijd niet verteerd.
Met de gsm van echtgenoot dan vlug de nodige telefoontjes gepleegd waardoor ik enigszins weer gerustgesteld was. Dan heeft de droogtrommel het nog eventjes laten afweten waarin de hemden van echtgenoot zaten die ik nu nog moet strijken voor vanavond… Maar dit terzijde!
Alle problemen momenteel van de baan!
Als je geen telefoonverbinding meer hebt – hoe meld je dan het euvel bij Telenet? Ik heb vlug vlug gekeken op internet maar geraakte er langs geen kanten wijs uit!
Het is nu 14u30 – ik heb weer contact met mijn naasten! En straks zie ik iedereen op het huwelijksfeest!
Overbodige ergernis!?

Prettig weekend en tot maandag! 😉

Wie zich niet ergert, maar zich verwondert, die wordt geen tachtig, maar die wordt honderd.
-Anoniem

3 reacties

Opgeslagen onder Actueel, Leven, Varia

3 Reacties op “Ergernis

  1. Ja, shit happens. Gelukkig is alles nog in orde gekomen. Ik kan me er ook dood aan ergeren : geen geduld hé.
    Veel plezier op het feest ! Prettig weekend !

  2. Menck

    Ik heb ook zo’n gsm waarop staat: ‘enkel voor noodgevallen’.
    Zonder telefoon zat ik nog niet eerder. Zonder internet daarentegen!
    Telenet? ’t Is geen suiker en zeem, zouden ze alhier zeggen.

  3. @Menck
    Die uitdrukking kennen wij hier ook!
    Van internetpanne kan ik niet klagen maar met de telefoon hebben we toch regelmatig problemen gehad…

    @micheleeuw
    Normaal gezien hebben ik een ‘engelengeduld’ maar vrijdagvoormiddag werd het mij plots te veel! Negatieve energie… die nodeloze ergernis!

Geef een reactie

