Dipje

De combinatie van de drukke en donkere dagen en een aanslepende verkoudheid hebben er de laatste week voor gezorgd dat ik mij niet zo goed voelde – I was (and still am) a bit under the weather! Moe, lusteloos, ziekjes en met een kanjer van een koortsblaas… Daarbij slaap ik ook niet al te goed door het aanhoudende stormachtige weer!

Vandaar de beperkte reacties/commentaren en van mijn part weinig creatieve of interessante postings! Maar alles gaat voorbij en ik hoop over een paar dagen weer helemaal mijn eigen oude zelf te zijn!

10 reacties

Opgeslagen onder Actueel, Leven

10 Reacties op “Dipje

  1. Beterschap hoor! Ik lijk altijd koortsblazen te krijgen uit sympathie, ik zie iemand met een korst op zijn lip en een paar dagen later zit ik er zelf mee. Deze keer was het erg, maar nu verdwijnen de laatste korstjes eindelijk van mijn bovenlip…

  2. Ik wens je snel beterschap, Annemie! Zorg goed voor jezelf.

  3. Spoedige beterskap: veel rus!
    Toen ik jonger was krijg ik vaker verkouden. Ik onthouw de tijden dat je voel je gaat dood, dan later de tijden dat je wens je gaat dood!

  4. Goedemorgen,

    Uitzweten die handel! Beterschap.

    Vriendelike groet van de Spaanders voor de Vlaanders

  5. moekemicheline

    Heel veel beterschap!

  6. @allen
    Hartelijk dank voor jullie medeleven en ‘beterschapswensen’…ik voel me inderdaad reeds beter. Nog niet 100% in orde – maar ik kom er wel!😉

  7. Ik had niet echt een dipje opgemerkt in je postings.
    Zegt dat iets over jou of over mij?🙂

    Beterschap!

  8. @blogderzuchten
    Eerder over mij, vrees ik – bedankt!🙂

  9. Een koortsblaar is eigenlijk altijd een goed teken. Het betekent dat je lichaam strijdt tegen iets van buitenuit. Met andere woorden: je bent strijdvaardig en gezond.

  10. Hopelijk ben je nu al helemaal terug beter.
    Ik heb zeer goede ‘gel’ tegen koortsblaasjes. Te verkrijgen in een apotheek in Brugge (Katelijnestraat). Werkt ook preventief. Ik gebruik het geregeld want het is nodig 😦

Geef een reactie

