Love is…

‘LOVE IS THE ANSWER.

NOW, WHAT IS YOUR QUESTION?’

-Author unknown

5 reacties

Opgeslagen onder Citaten, Leven

5 Reacties op “Love is…

  1. Liefde overwint alles … enfin, toch veel !šŸ˜‰

  2. blanche

    De bedenker van dit citaat vraagt terecht :YOUR question. Je kan inderdaad zoveel vragen als mensen bedenken. Ik vrees dat je zelf de spits zal moeten afbijten Annemie.

  3. Volledig OTR – stuur je je gegevens voor de blindenboekenruil nog eens door, want ik heb nog niets ontvangen;

  4. Een heel moeilijke maar boeiende vraag. Waarom?
    Omdat het wellicht voor iedereen anders is.
    Ieder vult de liefde in op zijn/ haar wijze.

    Ik vermoed als ik een vraag wil verzinnen, dat het een vragenlijst wordt.
    Ja ik denk dat op zoveel vragen “liefde” het antwoord kan zijn.

  5. chelone

    Can you tell me why you love me?

Geef een reactie

