Sois belle et tais-toi

pic18882.jpg

8 reacties

Opgeslagen onder Humor

8 Reacties op “Sois belle et tais-toi

  1. Ik veronderstel dat het soms nodig kan zijn !?!😉

  2. Ik had het voor deze week – ikzelf kan niet rijden, gaf commentaar en werd met duidelijke taal ‘tot zwijgen gebracht’…
    Zoals je zegt 😉

  3. “Er was eens een vrouw, en die zat naast haar man
    zo knus in de auto, daar reden ze dan.
    En als ze zo reden dan sprak zij aldus….”

    Toen ik je cartoon in mijn feedreader zag verschijnen, en ik me het bovenstaande gedicht herinnerde dat je al eens postte, vroeg ik me al af of er eventueel ‘links met het echte leven’ waren😉.

  4. Menck

    En bovendien nog doeltreffend tegen whiplashes ook!

  5. chelone

    Ik wil gerust de hele rit zwijgen als ik mooi genoemd word.

  6. Een echtgenote met vogelgriep heeft zo zijn voordelen.

  7. madameblogt

    Gaat niet op voor mij. Als mijnheer de auto bestuurt, zeg ik bewust weinig of niets. Autorijden = geconcentreerd zijn.

  8. @iedereen
    Ik wil hier niet aan gezichtsverlies lijden 😉
    Het is al erg genoeg dat ikzelf niet kan autorijden – maar daarbij wil ik toch nog vermelden dat ik wel geslaagd was in mijn theoretisch examen en de wegcode is wel goed opgeslagen in mijn ‘eigenste harde schijf’…
    Ik ben absoluut geen lastige passagier, maar wel schrikachtig – en ik geef héél weinig commentaar, en zelfs dat is nog te veel! De heer des huizes staat graag eens te enthousiast op het gaspedaal en denkt altijd dat hij alleen in de wagen zit…
    Ooit arriveerden wij eens in een sloot – door zijn schuld, sedertdien, ah…jullie geloven mij alvast toch niet!!
    Dat lag op mijn lever en ik moest het nodig kwijt…🙂

Geef een reactie

