Waar blijft de zon – UPDATE

blogweek.jpg

Na de talrijke reacties over het al dan niet schijnen van dat lentezonnetje is een korte update niet misplaatst. Voor de gelegenheid mag zelfs het rozebrillogootje van Menck er nog eens bij want ik wil niet overkomen als een ‘zwartkijker’ 😉

Sedert deze morgen vroeg schijnt het zonnetje naar hartelust, aanvankelijke met mooie blauwe lucht, nu eerder afwisselend met bewolkte periodes maar het is een mooie lentedag met temperaturen tot 12° in de schaduw aan de oostkant van het huis.

Ook Chelone maakte mij in een reactie attent op het veranderende vogelgedrag en het eerste paddenconcert van het jaar. Wat de vogels betreft – dat was mij niet ontgaan – maar in de buurt hebben we geen padden. Ik wacht wel op het gekwaak van de kikkers uit de vijvertjes bij de buren… En inderdaad, het venster mag weer open 🙂

3 reacties

Opgeslagen onder Actueel

3 Reacties op “Waar blijft de zon – UPDATE

  1. Vandaag was er wel hé, ons Laura, maar het blijft killig, helemaal geen lente meer, zoals een week of twee geleden…

  2. Met wat geduld komt de lente wel.
    En anders haal ze voorlopig binnen : dat doe ik;)

  3. Het zijn geen winters meer als vroeger, hé.😆

Geef een reactie

