In de lappenmand

Het lijkt toch wel erg besmettelijk te zijn – dat griepje!

Gisteren voelde ik me reeds verschrikkelijk moe en lusteloos maar had het druk en sloeg er geen acht op.Ik had Spaanse les bij mij in de voormiddag en in de namiddag moest ik naar het ziekenhuis voor een mammografie. Niet dat er iets aan de hand is maar ik had een oproepbrief gekregen naar aanleiding van het tweejaarlijkse preventief borstkankeronderzoek…

Deze morgen ben ik opgestaan met keelpijn, bonzend hoofd, ledematen die aanvoelen alsof ik gisteren in een knokpartij gezeten heb, daarenboven kan ik mijn ogen amper openhouden. Het ziet er dus naar uit dat de ‘heer des huizes’ zijn griepje mooi doorgegeven heeft!

Moest het hier enkele dagen wat stilletjes zijn dan weten jullie wat de reden daarvoor is. Nu slof ik maar weer naar beneden en kruip in de gemakkelijke zetel… alwaar ik me zal overgeven aan die dodelijke vermoeidheid!

14 reacties

Opgeslagen onder Leven

14 Reacties op “In de lappenmand

  1. Ja, blijkbaar is het zeer besmettelijk. De helft van Blogland heeft het al gehad.
    Verzorg je goed, of nog beter : laat je verzorgen …😉

  2. Menck

    Allez vooruit, nog een slachtoffer. ’t Zal dan toch een soortement van stokje zijn, zoals Annetanne het verwoordde.
    Heel veel beterschap, Annemie. Rust is de beste dokter. Laat jij je op je beurt nu maar es verwennen door de heer des huizes.

  3. chelone

    En of ik weet hoe je je voelt, Annemie. Je zal niet anders kunnen dan je te laten gaan.
    Als het je een troost moge wezen: nog drie dagen en je zal je weer beter voelen. De hoofdpijn is het vervelendst.
    Laat alles liggen zoals het ligt en denk nu even enkel aan jezelf.
    Hugje

  4. Word snel beter, Annemie! Je zou bijna gaan denken dat de bloggers elkaar aansteken met deze griep. Zoveel zieken voor het ogenblik. Rust maar goed uit…

  5. Dat heet een computervirus!!

  6. @allen
    Bedankt voor jullie bezorgdheid en ‘snel beter’ wensen. Het is deze avond niet erger dan deze morgen maar ik ben extreem vermoeid en heb spierpijn. Afwachten dus… thx🙂

  7. ziek maar uit, en kom dan vol enthousiasme terug!

  8. madameblogt

    Het lijkt wel het bloggersvirus.🙂 Alleszins van harte beterschap! Probeer toch een beetje te genieten van de verplichte rust.

  9. Het valt me op – excusez le mot – dat met name de wat ‘oudere’ blogpopulatie vatbaar is voor de griep. Desalniettemin, ziek maar rustig uit zodat je gezond weer op kan!

  10. Als het jou vergaat zoals ik, lees je dit ten vroegste morgenavond of overmorgen, maar in elk geval: heel veel beterschap.
    Enne: ik had dat stokje nochtans in twintig stukken gebroken voor ik het begraven heb, in plaats van het weg te gooien. Maar blijkbaar zijn er toch wat splinters weggevlogen (overigens: sinds vanavond is ook manlief geveld.)

  11. @algemene opmerking
    De griep zelf is niet doorgekomen, nergens pijn voor het ogenblik – maar ontzettend moe (echt abnormaal) en dat vind ik toch wel verdacht! Ik hou me nog een paar dagen gedeisd…

  12. Blijkbaar ligt ondertussen half België plat. Veel beterschap!

  13. lieve

    Hopelijk ben je ondertussen weer aan het breien🙂
    toch nog veel beterschap gewenst

Geef een reactie

