Jarig!

Mijn blog is vandaag, 11 maart, exact één jaar oud! Wat ik nu mag ‘vieren’ heb ik nooit durven dromen. Toen ik begon met bloggen heb ik nooit gedacht ooit enige reactie te krijgen op mijn nogal ‘ernstige’ blog…

Dit bescheiden succes heb ik in grote mate aan jullie te danken, lieve bloglezers, vaste klanten of vluchtige voorbijgangers. Aan jullie reacties en aanmoedigingen – waarvoor mijn gewaardeerde dank!

Wat de toekomst brengt weet ik niet maar ik doe gewoon verder en zie wel wat de dag van morgen brengt… en jullie blijven welkom! 🙂

26 reacties

Opgeslagen onder Actueel

26 Reacties op “Jarig!

  1. Van Harte Gefeliciteerd!
    Ik ben nog niet zo vaak langs geweest, maar dat gaat vast veranderen, want je hebt een hele mooie weblog.

    Groetjes,
    Lillylauma

  2. Dikke proficiat voor Annemie! Ik kom hier al een heel tijdje langs, drop op tijd en stond een reactie, en blijf hier met veel plezier terugkomen ;-D

  3. moekemicheline

    Proficiat Annemie! Doe nog maar vele jaren verder want hier valt geregeld wat te leren🙂

  4. Blanche

    Prettige verjaardag Annemie. Ik kom hier graag kijken want je verwent ons vaak met een snoepje of een echt pareltje. Bedankt.

  5. Nagolore

    Ik kom soms graag eens rondneuzen in je blog…bevalt me wel…
    nen dikke proficiat!

  6. Proficiat, en doe vooral zo verder.

  7. Heel erg hartelijk gefeliciteerd Annemie!
    En wat heb je mooie speenkruid-bloemetjes in je side-bar staan!

  8. lieve

    altijd leuk Annemie om hier te komen bijlezen…en dank zij jouw blog brei ik sokken🙂
    Proficiat en nog heel veel blogplezier

  9. Proficiat Annemie! En doe maar rustig verder zoals je bezig bent, altijd leuk. Nu ik er aan denk; ik blog al bijna twee jaar! Wat vliegt de tijd toch snel…

  10. Menck

    Proficiat, Annemie! Je blog staat zo ongeveer al even lang in mijn blogroll ook (weliswaar gespreid over meerdere blogs, in mijn geval…😉 ).
    P.S.: waar gaat het verjaardagsfeest ook alweer door? Ik breng drie dikke zoenen mee!

  11. Annemie is een vaste waarde, ze is mijn dagelijkse virtuele kalenderblaadje!

  12. Proficiat ! Je bent goed bezig ! Hier is het elke dag anders en altijd opgewekt.

  13. Leuk zeg, gefeliciteerd! Ofwel proficiat in deze contreien :d.
    Ik wist niet dat je nog maar zo ‘kort’ blogde. Door de uitstraling van de blog verwachtte ik een zeer doorgewinterde blogster!
    Blijf zo bezig! Ik leer elke keer weer nieuwe dingen hier.

  14. Proficiat en drink er maar een op!
    Santé

    Inge

  15. dorine

    Ne gelukkigen😉

  16. Epi b-deei!

    Inspiratie gewenst voor nog een aantal jaren!

  17. zoon van... anneman

    Proficiat Moetie! Nu je je éénjarig bestaan viert kon ik het toch niet laten van eens een woordje te placeren.
    Ge doet dat goed en ik zou zeggen “doe stille voort”.

  18. madameblogt

    Een dikke proficiat met deze verjaardag. Laat de pareltjes NOG lang komen, aub.

  19. @allen
    Ik ben echt overweldig door jullie warme en aanmoedigende reacties…Ik zou zeggen, kom af en we gaan er een op drinken, maar dan moeten jullie wel een mondmaskertje dragen en in gebarentaal met mij communiceren want mijn stem heeft het begeven; ik ben namelijk ‘snipverkouden’…
    Edoch, we zullen doorgaan…😉

    @Koenie
    Wat lief dat je eens een woordje placeert op mijn blog – dat is ook de eerste keer. Je moet dat eens meer doen, jong! 🙂

  20. Een dikke proficait! Ik kom zo nu en dan eens graag bijlezen.

  21. Lieve

    Van harte gefeliciteerd. Ik kom bijna iedere morgen wel eens langs op je blog. Zo begint de dag met een glimlach !

  22. Fenile

    Hetzelfde gevoel hier als bij Oker : amai bestaat jouw blog nog maar een jaar, het is of ie er altijd al geweest is! Zo’n plekje voor fijne levensgenieters. Dank je!!!

  23. Kaat

    Ook vanwege een supertrotse dochter van… een welgemeende proficiat met deze mijlpaal.
    Ook ik durf zeggen, doe zo voort , maar dan bij voorkeur in een iets gezondere toestand.
    Get well soon!

  24. Proficiat Annemie,
    doe maar rustig maar vooral gestaag verder,
    ik kom graag eens langs, altijd wat leuks om “bij te lezen”

    Luc

  25. chelone

    Dat ‘kalenderblaadje’ van Nel was mooi gezegd.
    Voor mij is je blogje mijn dagelijks aperitiefje of dessertje.

  26. Heel laat, maar gefiliciteerd! Gaat zo door, alsjeblieft.

Geef een reactie

