Griep en Co

-Uitspraak van een griepvirus: “Ik voel me vandaag niet zo lekker, ik denk dat ik antibiotica heb.” (Anoniem)

-The doctor tells the patient he has very bad flu. The patient says he wants a second opinion. The doctor says, ”OK, you’re ugly too”. (Anonymous)

-“If a doctor treats your cold, it will go away in fourteen days. If you leave it alone, it will go away in two weeks. (Gloria Silverstein)

-A man walks into the pharmacy and asks the pharmacist, ”Do you have any acetylsalicylic acid?”
“Do you mean aspirin?” says the pharmacist.
“That’s it, I can never remember that word.” (Anonymous)

blogweek.jpg

Spoedig herstel voor alle zieken!

7 reacties

Opgeslagen onder Actueel, Citaten

7 Reacties op “Griep en Co

  1. Grijns (vanwege een min-of-meer ex-zieke)

  2. *Big smile* van een (nog) niet-zieke.😆

  3. madameblogt

    Glimlach van een gewezen zieke.🙂

  4. @allen
    ik kan niet grijnzen en niet lachen – letterlijk – want dan splijt mijn bovenlip weer open en die zit onder de koortsuitslag!
    Pijnlijk…dus ik ook nog steeds herstellende😉

  5. claudia

    heb hier een tegeltje hangen aan mijn muur:
    ” Si u médico te quita del tabaco, del vino y de las mujeres,
    cambiate de médico!…

    vitamine-groetjes!

  6. @Ingelien
    Het spijt me dat te horen, Inge…Ik had geen idee!

Geef een reactie

