Gouden Uil 2008 – update

Net nu ondergetekende in geen maanden een boek heeft gelezen en zelfs mijn blog ‘burn-out’ verschijnselen vertoont ( waarover ik me zorgen begin te maken!), kreeg ik vandaag een dubbele en bemoedigende reactie van Janien van The Sausage Machine!

Ze schreef in reactie op de Gouden Uil 2008:

Interessante reacties, wat mij betreft! Wie waren jullie favorieten eigenlijk? Ik heb op Februari gestemd!
Welkom: http://janien.wordpress.com/2008/03/29/dan-lees-je-het-voor-de-seks-luc-janssens-canvas-promoot-punkroman-van-marc-reugebrink-gouden-uil-2008/

en
http://janien.wordpress.com/2008/03/29/literatuur-lezen-of-toch-maar-economie-studeren-of-helmut-lotti-en-de-gouden-uil/
Ik heb het al zo dikwijls willen doen, maar nu voeg ik direct de daad bij het woord en plaats deze frisse en pittige boeken-en-meer-site op het blogrolletje van mijn SausageMachinetje!

The Sausage Machine heeft ook een plaatsje gekregen op mijn blogroll en verder kan ik jullie verklappen – doch met enig voorbehoud – dat ik deze morgen aan een boek begonnen ben; verwacht volgende week nog geen verslag want het is een kanjer van een goede 500 blz. Zie in de rechterkolom van mijn blog…

In antwoord op de eerste vraag van Janien – ik had ook graag Marjolijn Februari zien winnen en ik wilde eveneens het boek meebrengen van de bib gisteren maar het is nog ‘in bestelling’!

4 reacties

Opgeslagen onder Actueel, Blogroll, Boeken, Literatuurprijzen, Nederlandse literatuur

4 Reacties op “Gouden Uil 2008 – update

  1. Hey Annemie
    Dank je wel! Het wordt me warm om het hart. En jouw “Boekendief” die wil ik ook lezen: ik had hem hier in je zijbalk ontdekt, was al aan ’t googelen (googlen) geslagen en heb hem direct op mijn leeslijstje geplaatst … Echt: vanaf nu kan ik écht niet meer lezen (om niet met jou te zeggen ‘leven’) zonder deze ‘tuin der leeslusten’.

    Groetjes
    janien

    PS Ik heb gisteren van de bib “De inwijkeling” van Reugebrink meegebracht, essays. Benieuwd.

  2. nel

    De blog van janien komt me op het eerste zicht nogal druk over, maar ik ga ongetwijfeld nog eens terug om op mijn gemak wat boekentips te zoeken!
    Marjolein Februari staat nog op mijn liijstje en ik kijk ook uit naar Annemie’s bepreking van ‘De boekendief’.
    Weet je dat nog geen enkele boekentip van deze blog me tegengevallen is?

  3. Ik heb vandaag net dezelfde reactie van Janien gekregen op mijn blog. En ook ik vind haar blog best te pruimen. Janien en ik zijn intussen zelfs al Twittervrienden geworden! Een blogrollkandidaat in wording.

  4. Blog burn-out ? Niets van gemerkt. Ik kom hier nog altijd even graag : altijd iets anders, steeds verrassend. 😉

Geef een reactie

