Het werk van den akker

Biologisch tuinieren – het stokpaardje van de heer des huizes

11 reacties

Opgeslagen onder Natuur, Varia

11 Reacties op “Het werk van den akker

  1. Ziet er klaar uit voor verder beplanting. Lekker, zo vers uit de tuin.😉

  2. Wat een mooie oppervlakte om te biotuinieren. Ik ben er jaloers op😉 Dit is het eerste jaar dat ik een groentetuin probeer te runnen. Ik ben bescheiden begonnen: ajuin, wortels, sla en basilicum. De sla komt al mooi uit, de wortelplantjes komen bijna boven de grond piepen en de basilicum heeft intussen een hoogte van 5 à 6 cm.

  3. Menck

    If only I had a bigger garden…😦

  4. Zegt me niks, zelf groenten kweken. Veel te veel omziens naar.
    Uit een andermans hof daarentegen…

  5. Zeezicht slaat de nagel op de kop. Je krijgt er spontaan zin van om zelf te gaan tuinieren. En gelukkig: dit jaar zet ik met 2,5 m² mijn eerste stapjes in de biologische groententeelt.

  6. moekemicheline

    Wel tof wanneer je dat graag doet maar mij zegt het niets. Veel gemakkelijker om groenten van de buurman te krijgen🙂
    Je bent wel goed bezig met je fototoestel🙂

  7. @micheleew
    Lekker vers, inderdaad, en er moet nog veel bijgeplant worden

    @Gezellig om zien maar ik werk er niet graag in…domein van echtgenoot 😉

    @Daniel
    Dat klinkt goed…doe zo verder en … succes!

    @Menck
    Bigger garden…more work! 😉

    @Zapnimf
    Ik begrijp je verzuchtingen

    @bart
    Groot gelijk en het zal dubbel lekker smaken…eveneens succes gewenst!

    @moekemicheline
    Echtgenoot doet het graag, ik niet, maar ik kan die zelfgekweekte groenten zeer waarderen en de kinderen ook!
    Met mijn fototoestel is het nog een beetje zoeken 😉

  8. Al meermaals geprobeerd maar het lukt me niet.
    IHoe weet je eigenlijk wanneer een radijs dik genoeg is of wanneer de worteltjes boven gehaald kunnen worden?

    Zo netjes, die biologische tuin.

  9. Annemie

    @chelone
    Netjes, omdat er praktisch geen onkruid staat… eigenlijk zou ik een geüpdate foto moeten plaatsen, want in een paar dagen tijd is de groententuin veel veranderd!
    Ja, wanneer zijn die radijsjes groot genoeg? Je moet er eentje uittrekken om het te zien hé 😉

  10. En zo heeft elk zijn stokpaardje🙂
    Annemie ik geniet van je foto’s!

Geef een reactie

