Vrijetijdsbesteding

12 reacties

Opgeslagen onder Boeken, breien

12 Reacties op “Vrijetijdsbesteding

  1. madameblogt

    Sapperloot, dat is kunstbreikwerk!!! Fantastisch!!!

  2. Da’s inderdaad de moeite!

  3. moekemicheline

    Wauw! Ik denk niet dat je dit kan breien en terwijl een boek lezen 😀

  4. Dat zijn 2 kunstwerken ! Zo fijn heb ik het nooit gekund. Mooi !

  5. ’t Is er eentje van de bib, misschien ben je wel vrijwilligster in de plaatselijke bibliotheek!
    Ik dacht altijd dat je zoiets moest haken, wat een verrassing.

  6. @madame
    Het is de eerste keer dat ik mij daaraan waag en ik moet toegeven dat het niet altijd even goed is voor mijn bloeddruk 😉

    @annetanne
    Dankjewel…ik ben wel een beetje fier!

    @moekemicheline
    Volledige concentratie vereist, niet lezen, niet tv-kijken, geen muziek, geen luisterboek! Complete stilte…

    @micheleeuw
    Zoals ik hierboven reeds zei – het is de eerste keer!

    @zapnimf
    Ik ben een regelmatige bibbezoekster maar geen vrijwilliger…heb wel nog boeken ingesproken voor de blinden maar ben daarmee gestopt!
    Fijn haken heb ik ook nog gedaan… dit hier is compleet nieuw voor mij! En alles gevonden op internet…daar zijn groepen voor bij Yahoo. Inschrijven en met zijn allen een schouderdoek breien waarvan je op voor hand niet weet hoe die eruit zal zien. Een 6-tal weken na elkaar krijg je op een vaste dag een deel van het patroon, niet uitgeschreven maar uitgetekend, een clue…Leuk hoor, maar soms héél spannend, vooral als je een fout gemaakt hebt 😉

  7. Euh, Annemie, je moet mij eens uitleggen hoe je je bladzijde omdraait als je twee handen ‘bezet’ zijn met breinaalden…😉

  8. @ Daniel : een vrouw kan twee dingen tegelijk;)

    @ Annemie ik brei zelf ook maar echt je werk lijkt me kunstbreiwerk: leuk!

  9. claudia

    Héél mooi! Super! Formitastisch je sjaal!!
    Bijna te mooi om te dragen maar daar ga je wel kunnen mee pronken hoor! En hij lijkt me zo superzacht! Echt iets om je in te draaien en te genieten🙂
    Hier laatste teen van rode spiegelsok aan het breien en dan… help…kan nog niet kiezen wat ik eerst zal breien!! De sjaal??? Of de berliner???
    Breigroetjes!

  10. @Daniel
    Ik kan maar één ding doen; ofwel lezen, ofwel breien en beide in complete stilte. Geen achtergrondmuziek – geen gepraat!

    @Inge
    Bedankt! Voor het compliment en dit noemen ze ‘kantbreiwerk’, wij noemen dat ‘ajour’ en wordt meest gebruikt in sjaals en stolas. Héél fijne wol en dikkere naalden… Maar mijn sjaal valt een beetje klein uit. Hij is wel nog niet helemaal af en moet dan gewassen en gespannen worden om te drogen.
    Foto volgt van zodra af!

  11. Ik kijk uit naar de foto als je sjaal af is , ben benieuwd.
    Mijn oma breide op die manier heel wat bedspreien.
    Ik heb er nog één in oud roze.
    En gezien het oud is is het echt wel “oud ” roze😉

  12. De combinatie breien en lezen pas ik ook wel toe, maar niet bij dit soort ingewikkelde kunstwerken! Knap hoor, dat je dat kunt. Brei je de sjaal van zijde of van wol?

Geef een reactie

