Bio-aardbeien…lekker!

Momenteel in onze tuin…

6 reacties

Opgeslagen onder Milieu, Natuur

6 Reacties op “Bio-aardbeien…lekker!

  1. Gelukzak!
    Die van de winkel smaken de laatste tijd ferm klef.

  2. Vorige week fietste ik in de buurt van Wervik en daar stonden hectaren aardbeiplantages in open veld. Heerlijk als je dan even kan afstappen en een sappige aardbei kan nuttigen ter verfrissing!

  3. Menck

    Mail me eens een kilo of twee door, Annemie. Het water loopt me in de mond.

  4. madameblogt

    Laat ze smaken. Ik weet uit vroegere ondervinding dat zelf gekweekte aardbeien veeeeel lekkerder zijn.

  5. chelone

    En daar moet geen suiker bij.

  6. Mijn schat heeft er ook weer staan in een bloempot. Ze zijn zeer lekker ! Smakelijk !šŸ˜‰

Geef een reactie

