Terug van weggeweest

Eigenlijk was mijn pc niet echt ‘ziekjes’… Mijn broer had een nieuwe DVD-lezer geïnstalleerd en merkte terloops op dat mijn pc wel héél traag werkte. Die moet nodig geformatteerd worden – opperde hij. Waarin ik vorige vrijdag toestemde met de belofte dat ik mijn pc maandag (gisteren) zou terugkrijgen. Ik dacht dat een weekendje zonder computer wel eens goed zou zijn om uit te testen hoe afhankelijk ik er wel van ben…Ik moet toegeven dat het goed meeviel -het lukte mij prima zonder. Mijn enige bezorgdheid betrof de mails en webbanking.

Zondag echter kreeg ik een verontrustend telefoontje van mijn broer dat mijn pc er helemaal niet goed aan toe was. Het moederbord was zo dood als een pier… Er viel niks meer aan te verhelpen. Oorzaak: stof, stof en nog eens stof. Gelukkig was mijn harde schijf nog intact en ben ik niks kwijt. Oef! Een pak van mijn hart! Mijn broer heeft dan in een miniumum van tijd gezorgd voor een nieuwe pc en die is zo goed als geluidloos, héél snel en hip! Ik ben een pak euro’s armer maar héél gelukkig met mijn nieuw machien. En in de plaats van maandag werd het dinsdag 😉

Ondertussen heb ik flink wat gebreid, gelezen, kinderen opgepast etc. en zondag ook nog ongelukkig in aanvaring gekomen met mijn aardappelmesje – waarover in een volgend logje meer uitleg.

2 reacties

Opgeslagen onder Actueel, Leven

2 Reacties op “Terug van weggeweest

  1. Ja, een up-grading kost direct enkele euro’s maar wanneer je dan merkt dat alles veel vlotter gaat, is het wel leuk, hé.
    Toch niets ernstigs, hé ?

  2. Tip : Leg je garantiebewijs van je nieuwe aanwinst niet verloren zoals wij! Grrr. (Je weet maar nooit, wij wisten ook niet.)

Geef een reactie

