Subliem kippenvelmoment

5 reacties

Opgeslagen onder Muziek, Varia

5 Reacties op “Subliem kippenvelmoment

  1. Dit is inderdaad topklasse! Jaren geleden heb ik hem gezien en gesproken in Sarlat-la-Caneda. Hij verdiende toen het geld waarmee hij een opleiding ging volgen bij (de vermaarde school van) Marcel Marceau, die in 2007 overleden is.
    Hij was dan al uitzonderlijk ! Ik ben toen op verschillende dagen van zijn optredens gaan genieten… Kippenvel, ja, ja, en…verrukking en verwondering en verbazing en ontroering…, enfin, grandioos!

  2. Ik had hier nog nooit van gehoord, laat staan gezien. Het is prachtig. Het perfectionisme van deze man is subliem.

    Was getekend

  3. madameblogt

    Ik had dit filmpje al wel gezien en bekijk het af en toe nog eens terwille van dat kippenvelmoment. ’t Is gewoonweg grandioos!

  4. Ik zag het ook al eerder, maar het blijft fascinerend.

  5. Voor mij was hij nieuw. Hij is schitterend !

Geef een reactie

