Het beste geneesmiddel

Bron: De Bond moederzalf-anne20provoost24 oktober 2008

6 reacties

Opgeslagen onder Kinderen, Poëzie, Rijmpjes

6 Reacties op “Het beste geneesmiddel

  1. Waar is den tijd, hé Annemie?😉

  2. madameblogt

    Toen ik de titel zag en nog niet gelezen waar het over ging, dacht ik meteen aan moeders speeksel. Ik heb veel wondjes die door haar speeksel genezen zijn.🙂

  3. @zeezicht
    Dat vind ik ook!

    @Daniel
    Ik kan mij die tijd zelfs niet meer herinneren, Daniel! Jammer genoeg…We worden oud, me dunkt…

    @madameblogt
    Ah madame, dat doe ik hier met de kleinkinderen ook en het kinderleed is meteen over!😉
    Goed spul, dat speeksel!

  4. Ik doe het zelfs nu nog bij mezelf …

  5. Dat lijkt erg op die poëziekaarten van Plint. Ken je die?

Geef een reactie

