Op naar 2009!

VERRASSING
‘n Kadootje ?
Wat zit er in dat pakje?
Je maakt het open en bent blij verrast.
Zo kom je ook mensen tegen…die je blij verrassen.
Dat is uiteraard niet altijd het geval, maar ik kan de keren niet tellen dat mensen mij blij hebben verrast, dat er iets in zat wat ik niet verwachtte.
Bijna had ik gezegd:
‘Dat had je nou niet moeten doen.’
-Toon Hermans (Uit: 75 Woorden)

Bij deze wens ik iedereen die hier langs komt, zowel de abonnee als de toevallige lezer en ook de ‘lurkers’ , van harte een:

VOORSPOEDIG EN GEZOND 2009!

Ik wens jullie vannacht allen een ‘zoete overgang’ van Oud naar Nieuw!

NB  Ondergetekende neemt een rustpauze wegens vermoeidheid en ziekte (niks ernstigs maar wel vervelend!). Op dit logje reageer ik nog wel maar verder neem ik voor een weekje complete blogrust! 😉

13 reacties

Opgeslagen onder Actueel, Leven

13 Reacties op “Op naar 2009!

  1. Dank je wel!

    Gezondheid is hoogste goed, dat weet niemand beter dan jij, Annemie.
    Zorg in die week heel erg goed voor jezelf. En een snelle beterschap.
    Dat de rest van 2009 dan mag verderlopen hoe je het voor jezelf uitgestippeld hebt.

  2. madameblogt

    Buiten mijn welgemeende nieuwjaarswensen nog een extra wens voor een deugddoende rust en spoedig herstel. Tot volgend jaar!

  3. moekemicheline

    Ook van mijn kant de beste wensen en veel beterschap!

  4. Goed rusten en voor jezelf zorgen…een goed idee…
    Ik wens je een zachte overgang van het oude naar veel nieuw!

  5. Een goede gezondheid en veel genieten deze week en de rest van 2009 Annemie!

  6. @ALLEN
    Hartelijk dank voor de bemoedigende woorden en de lieve wensen.

  7. Rust heel goed uit Annemie…
    Neem alle tijd die je nodig hebt, maar kom wel terug, want ik ga je stukjes veel te hard missen!

    Een heel mooi 2009, voor jou en de jouwen…

  8. Rust maar eens lekker uit nu deze hectische periode er voor jou hopelijk helemaal opzit!

  9. flo

    Ook voor jou een gezellig en gezond jaar!
    Een spoedig herstel en tot binnenkort!

  10. eveneens een gezond en gelukkig nieuwjaar gewenst. Hopelijk ben je er ondertussen stilaan weer bovenop.

  11. Veel (lees)plezier tijdens je rust en ook een prachtig 2009 gewenst !

  12. Beter laat dan nooit: ik wens je een goed 2009, vol warmte en gezondheid.

Geef een reactie

