A smile from heaven

image001122

18 reacties

Opgeslagen onder Natuur

18 Reacties op “A smile from heaven

  1. Grandioos. Je moet maar afdrukken op het juiste moment.

  2. (mw)

    Een ronduit zalige foto!

  3. Ik ben er helemaal stil van…knap!

  4. chelone

    Woaw, jij hebt dit gezien en op beeld gezet.
    Fantastisch!

  5. moekemicheline

    Knap gedaan zeg! Daar wordt een mens warm van🙂

  6. blanche

    Is dit ech echt? Was jij de gelukkige? Niets fotoshop?
    Wie dat mag aanschouwen kan er gerust in zijn. Zijn jaar kan niet meer stuk.

  7. @allen
    Ik had nooit zoveel spontane en intense reacties verwacht op die foto! MAAR IK HEB DIE NIET ZELF GEKIEKT… Ik kreeg die foto deze week toegezonden en er was een boodschap bij:

    ‘One in a million shot…A smile from Heaven
    Send this smile to someone you want to bless today.
    I just did…’

    Zo, dat is ook weer rechtgezet 😉

  8. Mijn eerste gedachte was: “Photoshop”. Maar aan de reacties te zien en uw commentaar is hij echt. Heel knap.

    Was getekend

  9. flo

    Ik vermoed toch dat er wat photoshop aan te pas kwam.
    Ben ik nu een spelbreker?

  10. Ik vind de foto schitterend !

  11. @ flo
    Waarom zou je een spelbreker zijn? Iedereen heeft recht op eigen mening en de ene heeft al wat meer kennis van zaken dan de ander!

    @micheleeuw
    Ik blijf het een prachtige foto vinden, Fotoshop of niet…

  12. @vandepotgerukte
    Fotoshop of niet, ik vind de foto mooi en dat wordt ook bevestigd door de vele reacties… Prachtig? Zeker weten!

  13. Stef Flater

    Zeker een prachtige foto. Het is weinig waarschijnlijk dat er photoshop aan te pas kwam. De achtergrond en vooral de horizon laten vermoeden dat die foto echt zo genomen is.

  14. Danny

    God houdt nog steeds van de wereld

  15. Danny

    Want wat een mens over God kan weten is hun bekend omdat God het aan hen kenbaar heeft gemaakt. 20 Zijn onzichtbare eigenschappen zijn vanaf de schepping van de wereld zichtbaar in zijn werken, zijn eeuwige kracht en goddelijkheid zijn voor het verstand waarneembaar. Romeinen 1:19,20

  16. Erg leuke foto. Ik photoshop graag en weet dat één van de grootste valkuilen is, dat je een beeld al snel té perfect maakt. Omdat dat hier niet zo is, denk ik dat de vogels echt zo gevlogen hebben en er iemand op het (onbedoeld) juiste moment geklikt heeft. Iets dergelijks heeft mijn manlief ook al eens gekiekt. Wel knap!

Geef een reactie

