Winterkunstwerk

Krulwilg getooid in fijn winterkantwerk

Krulwilg getooid in fijn winterkantwerk

10 reacties

Opgeslagen onder Actueel, Natuur

10 Reacties op “Winterkunstwerk

  1. O? De mohair in de boom gehangen?

  2. Deze foto heb ik wel zelf getrokken…ik had wel geen mohair pull aan maar toch ene met wol in šŸ˜‰

  3. nagolore

    Ik hoorde hierbij Keats:

    “A thing of beauty is a joy for ever;
    Its loveliness increases; it will never
    Pass into nothingness”
    ….”Therefore, on every morrow, are we wreathing
    A flowery band to bind us to the earth……”

    Knappe foto!

  4. @nagolore
    You made me so happy with your comment šŸ™‚
    Ik heb ooit nog een opstel moeten maken voor het examen Nederlands in mijn laatste jaren Middelbaar Onderwijs;
    ‘A thing of beauty is a joy for ever’
    Ik was nooit geĆÆnspireerd voor een opstel! Toen niet en nu nog altijd niet, anders had ik nu een succesvolle blog. Ik ben gewoon niet creatief genoeg…maar daar lig ik nu niet meer van wakker!

  5. Heel mooi. De ganse natuur is op dit moment met een schitterende vacht getooid. Prachtig wandelweer.

  6. Prachtig toch! Geen mens kan zoiets namaken.

  7. Stef Flater

    Hoezo niet creatief genoeg? Fotograferen is toch ook creatief en je hebt toch al meerdere heel knappe, creatieve foto’s op je blog staan.

  8. Hoezo je blog niet succesvol ? Ik kon hier zeer graag, hoor !
    Zeer mooie foto.

  9. Schitterend! Jammer dat het zo zelden te zien is. Bij ons is het alweer een jaar geleden.

Geef een reactie

