Correcte spelling overbodig!

Eknel simlme mnesen knunen dit lzeen.

 Jlulie knunen meioljik geolevn dat jlulie knunen berjigepn wat heir saatt?De utiozdelrjike karhct van het mneseiljk berin, vlognes de odernzekores van de Uinvesritiet van Cmabirdge, is dat de vogolrde van de lteters in een worod geen bealng hfeet. Het einge bealnrgjike is dat de eretse en de lasatte lteters maar jiust satan. Dit kmot odmat het mneseljik brien bij het lzeen neit lteter per letetr leset, maar een worod als geehel. Verabzned neit? Zeekr wteen, en ik die atljid dahct dat seplling bealngrjik zou zijn! Zo zie je maar, muftengzigen is nenergs voor ndiog!

7 reacties

Opgeslagen onder Taal

7 Reacties op “Correcte spelling overbodig!

  1. madameblogt

    Dergelijk schrijven heb ik nogal eens onder ogen gekregen. Toch sta ik er nog steeds paf van.

  2. Ja straf!
    D’r zijn er nog zo’n. Tellen hoeveel keer een bepaalde letter in een tekstje voorkomt. Altijd missen.

  3. Dat Mlencohlaia zeiots pecreis bij Amenine meot lzeen!

  4. @madame
    Het is voor mij ook niet de eerste keer…en het is eigenaardig!

    @zapnimf
    In die val ben ik ook reeds gelopen…

    @Daniel
    Inderdaad, het strookt helemaal niet met mijn principes😉

  5. ik zag het ook al eerder, maar het is toch verbazend hoe gemakkelijk het leest.

  6. Dan moet ik zeer slim zijn want het leest zeer vlot !😉

  7. hallo ik ben claudien uit torhout.

    ons brein zit raar in elkaar, en toch kon ik dat heel goed lezen.

    groetjes claudien.

Geef een reactie

