Babydeken

s73009491Een mens moet bezig blijven, nietwaar? Zelfs op 1 mei moet er gewerkt worden… Zo zal het babydeken voor kleine Freek eruit zien. De bovenste rij vierkanten zijn reeds aan elkaar gehaakt, de andere vierkanten heb ik er maar eens bijgelegd om een idee te krijgen van het geheel…en ik ben tevreden met het resultaat. Morgen haak ik de overige vierkanten aan elkaar en achteraf moet er nog een rand om komen.

A propos, de rommel aan de rechterkant van de tafel is van echtgenoot, links is mijne kant 😉

6 reacties

Opgeslagen onder breien, Kinderen

6 Reacties op “Babydeken

  1. Dat wordt prachtig dat zie ik zo.
    Echt patch work maar dan gebreid?
    Leuk als je dat kan voor je kleinkind.
    Zelf breide ik een truitje en vond dat fantastisch.

  2. Letters (initialen ?) en geboortejaar in verwerkt. Prachtig !
    Onze salontafel ziet er ook zo uit : zijn kant is vol en rommelig, mijn kant netjes. Blij dat het niet alleen bij ons zo is. Ja, het is een troost.

  3. moekemicheline

    Heel mooi Annemie!

  4. Menck

    Echtgenoot krijgt al bij al toch maar een klein tafelgedeelte ter beschikking, zo te zien. Behalve de linkerkant benut je ook het ganse middenstuk.😀

  5. @Ingelien, micheleeuw & moekemicheline
    In ben ingeschreven in enkele Yahoogroepen voor alle soorten breiwerk…vandaar de patronen. Zo ook voor het babydeken, elke week een patroon voor een vierkanten er komen genoeg dessins om een héél groot deken te maken…

    @Menck
    Dat was maar eventjes om te zien en voor de foto!😉

Geef een reactie

