Toegegroeid, overwoekerd…

Het was hier de laatste tijd nogal stil, omstandigheden en zo, gewild en ongewild wat afstand moeten nemen, met de gedachten elders zitten, etc…Ik kan blijven opsommen! Ik ben jullie in elk geval niet vergeten…integendeel! Met mij en de mijnen (echtgenoot, kinderen en kleinkinderen gaat alles prima, Freekje is bijna 3 maanden al – wat vliegt de tijd!)

Zoals je aan de header kan zien wordt mijn uitzicht van langs om meer bekrompen! De maïs staat bijna manshoog (wat ik niet leuk vind, maar volgend jaar aardappelen, volgens de landbouwer!). De pruimelaar moet in het najaar hoognodig gesnoeid want neemt veel licht weg! Nu huist daarin alsnog een tortelduivennest en tegen mijn raam komt er regelmatig een mus, een duif of een ander gevleugeld dier eens piepen… Gezellig! Blijf lezen, beste medebloggers, want eerdaags komt hier een kort relaas (met foto’s) over het bezoek dat ik met echtgenoot bracht aan de tuin van Menck… Maar ik moet eerst nog eens uitvissen hoe ik dat voor mekaar krijg!🙂

Vooral die foto’s …

8 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

8 Reacties op “Toegegroeid, overwoekerd…

  1. Menck

    Die foto’s zijn geen onoverkomelijk probleem.
    Maak je een account aan op flickr.com. Daarop kun je al je foto’s kwijt via een simpele manier van uploaden.
    Vervolgens klik je rechts op zo’n foto, klik je op ‘eigenschappen’ en kopieer je het adres (de URL) van de foto. Dat adres kan je dan simpelweg in je blog invoegen door op het ‘voeg een afbeelding toe’-icoontje te klikken, te opteren voor ‘van URL’ en de URL daar te plakken.
    Et voilà, de foto staat op je blog.

  2. Als ’t over foto’s gaat van zijn tuin, is ‘m er rap bij hè?

  3. Met recht en reden hé, Zap!😉

  4. Doe op je gemak : het is te warm voor haast …

  5. madameblogt

    Hoe ze zoveel schoons op een klein fotootje krijgt is me een raadsel. Dus… laat zien die foto’s!

  6. @micheleeuw
    Het begint al af te koelen..;

    @madame
    Wij zijn elkaar mislopen zondagnamiddag! En het gaat hier niet om één fotootje maar op zijn minst 10 stuks 🙂
    Ze staan al op Flickr…en nu nog de rest!

  7. Pingback: Dé oplossing om lepra, tbc en overtollige kinbeharing te bestrijden! « De weergaloze fratsen van ene zapnimf

  8. chelone

    Je bent er weer (nu pas herontdekt).
    Intussen zal de maїs alweer heel wat hoger staan. Ook mooi om in te verdwalen.

Geef een reactie

