A room with a view

Dit is waarop ik uitkijk vanuit het venster van de pc-kamer…

14 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

14 Reacties op “A room with a view

  1. Een uitkijk die uitnodigt tot nadenken en schrijven…

  2. Oooh ! Mooie bloesems en ver-zicht. Hoe rustig en vredig. Heb jij het goed, zeg.
    Mijn pc staat in de salon. Zo ben ik bij mijn schat als hij tv kijkt. šŸ˜‰

  3. Ik kan me slechtere plekken voorstellen om op uit te kijken…

  4. Menck

    Ik kijk eveneens uit op de tuin, maar zulk een mooi vergezicht heb ik niet. Zeer schoon!

  5. Pingback: A room with a view | AnneTannes Kruidenklets

  6. chelone

    A room with a fantastic view! Je ziet het einde niet eens.
    Mag ik hierbij de bedenking maken wie daar het gras moet maaien?

  7. @allen
    Bedankt voor de leuke reacties – de foto doet eigenlijk het vergezicht geen eer aan, want ik heb me nog te veel geconcentreerd op de bloeiende pruimelaar; en ‘by the way’…dat gras is niet van ons, voor alle duidelijkheid! Dat is het ‘land’ van de boer die het ondertussen reeds omgewoeld heeft. Vorig jaar stonden er aardappelen – wat het dit jaar wordt blijft alsnog een vraagteken. Twee jaar geleden liepen de koetjes hier rond en dat vond ik het beste van allemaal – het was eveneens leuk voor de kleinkinderen!

  8. Euh… iedereen zo verrukt over de bloesems, maar ik wil je wel komen helpen met de vruchten ervan weg te werken hoor.
    Kunnen we wisselen, hier staat de perenboom mooi in bloei.

  9. daar is de lente … bijna toch!!!

  10. Pingback: A room with a view - update « Lezen om te leven

  11. Pingback: Bib with a view « Oker

Plaats een reactie